Лозівська районна військова адміністрація
Харківська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Лозівська районна військова адміністрація здійснює добір персоналу на посаду головного спеціаліста відділу документообігу та контролю апарату Лозівської районної військової адміністрації

Дата: 09.04.2025 15:47
Кількість переглядів: 52

Основні посадові обов'язки:

  • здійснення реєстрації та облік документів, які надходять до районної державної (військової) адміністрації з застосуванням електронного документування;
  • здійснення реєстрації і розмноження розпоряджень голови (начальника) районної державної (військової) адміністрації та наказів керівника апарату районної державної (військової) адміністрації по основній діяльності та особовому складу, забезпечує своєчасне доведення їх до відповідних секторів, відділів та управлінь районної державної (військової) адміністрації, підприємств, установ, організацій, службових осіб та громадян, у необхідних випадках надає копії, виписки з прийнятих розпоряджень та наказів;
  • забезпечення технічного контролю за строками проходження службових документів, що надійшли до районної державної (військової) адміністрації;
  • забезпечення  контролю за своєчасними надходженням інформаційних та інших матеріалів від структурних підрозділів районної державної (військової) адміністрації, органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування про стан виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;
  • підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів для керівництва районної державної (військової) адміністрації щодо виконання документів та реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;
  • здійснення функцій архівного підрозділу в апараті районної державної (військової) адміністрації:
  • приймання від структурних підрозділів та зберігання архівних документів з різними видами матеріальних носіїв інформації;
  • контроль за станом зберігання та правильності оформлення документів у структурних підрозділах апарату районної державної адміністрації;
  • організація користування архівними документами, надання архівних довідок, копій, витягів з документів;
  • передача документів до архівного відділу районної державної (військової) адміністрації;
  • ведення обліку видачі печаток, штампів та бланків суворої звітності, що використовуються в апараті районної державної (військової)  адміністрації;
  • готує проекти розпоряджень (наказів) голови (начальника) РД(В)А відповідно до компетенції відділу.

 

Обов’язковою вимогою до осіб, які претендують на посаду, є наявність громадянства України та відсутність громадянства інших держав.

Кваліфікаційні вимоги:

  • вища освіта ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
  • вільне володіння державною мовою.

Вимоги до компетентності:

  • знання законодавства про державну службу та запобігання корупції, порядку розгляду звернень громадян, запитів та звернень народних депутатів України, запитів на інформацію;
  • здатність аналізувати, узагальнювати інформацію;
  • вміння працювати в режимі багатозадачності;
  • відповідальність, ініціативність, комунікабельність;
  • уміння використовувати комп'ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків;
  • уміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації;
  • здатність працювати з документами в різних цифрових форматах;
  • здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 12 887 грн. (зазначено з урахуванням коефіцієнту, передбаченого абзацом четвертим підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 25.04.2023 №391 «Деякі питання оплати праці працівників державних органів та органів місцевого самоврядування під час воєнного стану»);
  • надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці працівників державних органів”;
  • надбавка за вислугу років на державній службі виплачується відповідно до абзацу четвертого пункту 13 розділу «Прикінцеві положення»Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік», Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 229,
  • премії (виплачуються в межах фонду преміювання залежно від особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу).

 

Умови призначення на посаду:

  • призначення на посаду строкове – до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;
  • при призначені на посаду встановлюється випробування строком від 1 до 6 місяців;
  • прийняття на роботу призовників, військовозобов’язаних та резервістів здійснюється тільки після взяття їх на військовий облік у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, підрозділах зовнішньої розвідки.

 

Резюме кандидатів приймаються до 19 квітня 2025 року на електронну адресу: [email protected] . .

У разі виникнення питань звертайтеся до відділу з питань управління персоналом апарату районної військової адміністрації, Ірини Тітченко за тел. 0951124931



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень